Algemene absintdiscussie

Nieuw web-winkel in Belgie www.absint4u.com

ege (03/05/07 om 17:10:14):

Nieuwe web-winkel in Belgie www.absint4u.com
Alle absint's uit Tsjechië.

 

Helfrich (03/05/07 om 17:43:09):

Hoogwaardige absint uit Tsjechische Republiek in België en Nederland

Die regel doet me ergens aan denken, maar "Hoogwaardige absint uit Tsjechische Republiek" is een contradictio in terminis (en er ontbreekt een lidwoord).

Het is wel een handige site om nieuwelingen alhier naar te verwijzen, want een mooi overzicht van merken waar je beter bij uit de buurt blijft.

Lees vooral eens wat hier zoal wordt geschreven en vertel me vervolgens waarom je dat bericht hebt geplaatst.

 

F@TM@N (03/05/07 om 19:12:32):

Absinth King of Spirits GOLD 700ml Thujon 100 mg/l
€159.99


Kost die teringzooi zoveel .......???

 

Zenzero (03/07/07 om 16:09:06):

De verzendkosten, maken veel goed...
Meer dan je lief is zelfs  ;D

Evengoed, 'n gedurfd initiatief.

 

radioflux (03/07/07 om 17:55:46):

En hoe zat het ook alweer met die echte Russische wodka?

Heb je genoeg van de Tjechische ruitenreiniger, kun je altijd nog aan de Russische antivries.

 

Kroeze (03/30/07 om 12:38:26):

Het is opvallend, dat de tekst en de opmaak van absintverkoop.nl en absint4u.com veel overeenkomsten hebben. Is hier sprake van ordinaire diefstal of zijn er dubbele belangen. ;D

 

Helfrich (03/30/07 om 23:21:11):

Ordinair jatwerk. Die eikel gebruikt zelfs dezelfde programmatuur als ik. Wat Helfrich kan, kan ik ook, zal hij gedacht hebben (een klassieke misvatting ;D) . Een soort pastiche, geheel in de geest van de Tsjechische "absinth".

 

Ramzi (04/04/07 om 16:15:37):

Hej ben hier nieuw en wou mss uit deze winkel wel eens mijn eerste flesje te bestellen om eens kennis te maken.

Welke raden jullie uit deze winkel het sterkste aan om een zo goed mogelijke kennismaking met de abinsthe te hebben?

Groetjes

 

Nurgle (04/04/07 om 19:28:02):

Ramzi schreef:

Welke raden jullie uit deze winkel het sterkste aan om een zo goed mogelijke kennismaking met de abinsthe te hebben?


In alle eerlijkheid... werkelijk geen enkele. Voor degelijke en échte absint kan je beter terecht bij de populaire http://www.absinthvertrieb.de/. Als je één fles wil bestellen, zijn de verzendingskosten van http://www.alandia.de/ voordeliger, maar het aanbod is niet steeds... ideaal. Ze verkopen echter ook degelijke producten. Of als je inzit met verzendingskosten, via Serge, daar mag je ook zeker zijn van kwaliteit: http://www.absintverkoop.nl/

Dit doet er me aan denken... Serge, ik stuur je een dezer eens een mailtje voor een fles Montmartre en een Helfriche Verte :) Ben evenwel nog aan't twijfelen tussen de Montmartre en de Balance. Ik hoor zoveel goeds over de Duplais Blanche & Balance, maar heb het nog nooit geproefd. Het wordt zelfs niet aangeboden in de Floris.

 

anrepta (04/04/07 om 19:29:53):

::)

 

radioflux (04/04/07 om 19:34:33):

Ramzi schreef:

Welke raden jullie uit deze winkel het sterkste aan om een zo goed mogelijke kennismaking met de abinsthe te hebben?

Zoals meneer Helfrich hierboven al zei: "Hoogwaardige absint uit Tsjechische Republiek" is een contradictio in terminis.

 

Helfrich (04/04/07 om 20:09:22):

Ramzi schreef:


Welke raden jullie uit deze winkel het sterkste aan om een zo goed mogelijke kennismaking met de abinsthe te hebben?

Wat een malle vraag. King of Spirits Gold natuurlijk.

 

Zenzero (04/04/07 om 22:07:29):

Helfrich schreef:


Wat een malle vraag. King of Spirits Gold natuurlijk.


de ontbrekende afbeelding(en) zijn te vinden op: http://www.flickr.com/photos/redorange67/

 

Helfrich (04/04/07 om 23:53:13):

Omdat ik op dit forum beweer dat KOSG de beste kennismakingsabsint is? Nou goed, het is niet waar, Duplais en Helfrich zijn de beste merken op de Nederlandse markt om kennis te maken met echte absint. Zo, ook weer opgelost.

 

Zenzero (04/05/07 om 00:37:55):

Gelukkig, ik dacht al.

Maar een absente 55 of Pernod 68, mag ook best hoor ;D

 

Helfrich (04/05/07 om 01:29:56):

Ik zou niet weten waarom.

 

Zenzero (04/06/07 om 00:17:32):

Dat kan ik me voorstellen.

 

Algemene absintdiscussie